Konfirmation 2018 – du er inviteret!

Konfirmation er den største begivenhed i en teenagers liv, og familier investerer mere end nogensinde i at gøre det til en uforglemmelig dag. Med et nyt online univers åbner vi d. 2. oktober dørene til festen for dig og gør det nemt for dig at holde salgstalen. Vil du i kontakt med en købestærk, attraktiv og engageret målgruppe?

Derfor skal du med til festen

Konfirmationer boomer! Festerne bliver større, gavebordet bugner, og forberedelserne står på i mere end et halvt år. Du og dit brand skal med på ønskelisten for at få del i de store gave- og festbudgetter.

Det kan vi tilbyde dig

  • Danmarks største online univers om konfirmation – konfirmation.dk
  • Adgang til en købestærk, attraktiv og engageret målgruppe
  • Massiv satsning båret af det stærkeste teen-brand: Vi Unge
  • Troværdighed, gennemslagskraft og masser af trafik til sitet
  • Stor fleksibilitet omkring indhold, native advertising mv.

Det gør vi for salget

Vi driver trafik til konfirmationsuniverset via massiv markedsføring og – ikke mindst – fra Vi Unge. Vi skaber et univers, der ikke alene rammer pigerne, men også drengene og de unges forældre. Vi gør konfirmation.dk til hovedvejen for alle de brands, der vil have del i festen.

Værd at vide om konfirmation

  • Hvert år bliver over 48.000 unge konfirmeret
  • Forældre bruger i gennemsnit 30.000 kr. på festen
  • De unge får gaver for op imod 20.000 kr.

Det nye online konfirmationsunivers står ikke alene. Igen i år udgiver vi også det selvstændige magasin Vi Unge TeenLife Konfirmation, d. 2. november, i et oplag på 14.000 stk.

 

 

 

Kom på menuen hos den unge målgruppe

Som noget nyt har Vi Unge introduceret madvideoer, der bliver delt på magasinets sociale medier. Madvideoerne inviterer den unge målgruppe ind i et snack-univers, og guider dem igennem lette opskrifter ved hjælp af videoer på 60 sekunders varighed. Og det giver mange muligheder for dig som annoncør.

Undersøgelser viser, at de danske unge i stigende grad interesserer sig for madlavning og –opskrifter. Og derfor hitter madlavningsvideoer mere end nogensinde før på de sociale medier.

De mest populære videoer har ramt store dele af den unge målgruppe på Facebook, og har genereret megen interaktion. Mere specifikt har de to mest populære videoer haft en reach på henholdsvis 230.000 og 188.000, et samlet antal videovisninger på 170.000 og 3.000 opslagsinteraktioner i alt.

Vi Unges madvideoer giver dig som annoncør muligheden for at være med til at skabe content, som den unge målgruppe elsker, og være en del af et univers, som de unge finder interessant. Derudover vil du få muligheden for at præge de unges madvaner og nå ud til dem på et medie, hvor de bruger en stor del af deres tid.

 

Aller Agenda

I marts går Aller Media i luften med et nyt redaktionelt koncept: Aller Agenda. På baggrund af vores omfattende kvindestudie, har vi fundet fem temaer, der optager de danske kvinder særlig meget. Fem temaer, der fylder i deres hverdag og i samtaler med veninder og familie.

På tværs af vores medier vil vi gerne starte en samtale med de danske kvinder om netop disse temaer, og her kan du som annoncør være med. Vi tager hvert tema under kærlig behandling på print, digital og SoMe, på tværs af vores medier. Vi når på den måde op mod 70% af de danske kvinder og kan sætte en agenda i samfundet, når så mange kvinder taler om det samme emne. Som annoncør får du derfor en unik mulighed for at lægge dig op ad et tema, der har kvindernes opmærksomhed og selv starte samtaler, der bakker op om dine kommunikationsmål.

Se alle agendaer i 2017 her.

Aller Media lancerer nyt magasin til mænd

Dossier er navnet på Danmarks nye mandemagasin, som udkommer første gang til efteråret. Det nye Aller-magasin bliver en del af ELLE-universet og får tidligere chefredaktør på Euroman, Kasper Steenbach, og tidligere moderedaktør på Cover Man, Mads Emil Grove Møller, i spidsen.

Læs mere

Har du tænkt på mad i dag?

Det har vores læsere helt sikkert, for madområdet er i en rivende udvikling, og efterspørgslen efter madinspiration stiger stødt. Hos Aller Media er vi specialister i at servere de bedste madtrends og opskrifter. Layoutet er så lækkert, at tænderne løber i vand, og vejen til køkkenet bliver kortere.

Læs mere

Aller Media hopper i cykelsadlen i kampen mod kræft

Cykelmagasinet, CyclingPlanet, vil sammen med Kræftens Bekæmpelse få danskerne til at træde ekstra meget i pedalerne for at gøre en forskel i kampen mod kræft. TRÆDTIL DANMARK hedder det, og det er, hvad parterne håber, danskerne vil gøre.

Læs mere