Aller Agenda

– En unik mulighed for at starte samtaler med de kvindelige forbrugere.

På baggrund af vores omfattende kvindestudie, har vi fundet tre temaer, der optager de danske kvinder særlig meget. Tre temaer, der fylder i deres hverdag og i samtaler med veninder og familie.

På tværs af vores medier vil vi gerne starte en samtale med de danske kvinder om netop disse temaer, og her kan du som annoncør være med. Vi tager hvert tema under kærlig behandling på print, digital og SoMe, på tværs af vores medier. Vi når på den måde op mod 70% af de danske kvinder og kan sætte en agenda i samfundet, når så mange kvinder taler om det samme emne. Som annoncør får du derfor en unik mulighed for at lægge dig op ad et tema, der har kvindernes opmærksomhed og selv starte samtaler, der bakker op om dine kommunikationsmål.

Alle tre agendaer kører i hele 2018. Se dem nedenfor.

1. Elsk din alder

De danske kvinder er trætte af stereotyper, alderstyranni og anti-age. Vi nu begreber som pro-age, no-age vinde indpas. Derfor sætter vi fokus på at nyde livet og elske sin alder, uanset om man er 12 eller 50 år.

2. Tag din tid

71 procent af alle danske kvinder over 18 år, føler ikke, at de har tid nok til alle de ting, de skal nå. Omvendt viser Danmarks største kvindestudie at det primære statussymbol blandt kvinder i dag er ”overskud i hverdagen”. På tværs af alle aldre, handler det om at have det godt – og det kræver tid! Heldigvis er det blevet in at prioritere – og tage de nemme løsninger nogle steder, så man får mere tid til det vigtige for den enkelte.

3. Lev dine drømme

Hvad drømmer vi om? Og er drømmene indenfor rækkevidde? Hvad skal man gøre for at komme tættere på sine drømme? Danske kvinder drømmer om stort som småt – vi ser på hvad skal der til for at realisere disse drømme.