MEGATRENDS KVINDER 2019

– En unik mulighed for at starte samtaler med de kvindelige forbrugere.

På baggrund af vores omfattende kvindestudie, har vi fundet tre temaer, der optager de danske kvinder særlig meget. Tre temaer, der fylder i deres hverdag og i samtaler med veninder og familie.

På tværs af vores medier vil vi gerne starte en samtale med de danske kvinder om netop disse temaer, og her kan du som annoncør være med. Vi tager hvert tema under kærlig behandling på print, digital og SoMe, på tværs af vores medier. Vi når på den måde op mod 70% af de danske kvinder og kan sætte en agenda i samfundet, når så mange kvinder taler om det samme emne. Som annoncør får du derfor en unik mulighed for at lægge dig op ad et tema, der har kvindernes opmærksomhed og selv starte samtaler, der bakker op om dine kommunikationsmål.

Alle tre agendaer kører i hele 2019. Se dem nedenfor.

1. SIG SANDHEDEN

“Kvinder vil have gennemsigtighed, vi vil kunne mærke autenticiteten og det oprigtige purpose hos et brand”

2. PAUSE PLEASE

“Kvinder lider af beslutningstræthed og har i stigende grad brug for at “Stå fast” og ‘Gå glip’. Det er slut med power performance-kvinden, som når alt på den halve tid til perfektion.”

3. NEM HVERDAG

“Det primære statussymbol blandt kvinder i dag er ‘overskud i hverdagen’. Derfor vælges convenience, life hacks og quick fixes, så tiden kan bruges dér, hvor det giver værdi”.