Som noget nyt har Vi Unge introduceret madvideoer, der bliver delt på magasinets sociale medier. Madvideoerne inviterer den unge målgruppe ind i et snack-univers, og guider dem igennem lette opskrifter ved hjælp af videoer på 60 sekunders varighed. Og det giver mange muligheder for dig som annoncør.

Undersøgelser viser, at de danske unge i stigende grad interesserer sig for madlavning og –opskrifter. Og derfor hitter madlavningsvideoer mere end nogensinde før på de sociale medier.

De mest populære videoer har ramt store dele af den unge målgruppe på Facebook, og har genereret megen interaktion. Mere specifikt har de to mest populære videoer haft en reach på henholdsvis 230.000 og 188.000, et samlet antal videovisninger på 170.000 og 3.000 opslagsinteraktioner i alt.

Vi Unges madvideoer giver dig som annoncør muligheden for at være med til at skabe content, som den unge målgruppe elsker, og være en del af et univers, som de unge finder interessant. Derudover vil du få muligheden for at præge de unges madvaner og nå ud til dem på et medie, hvor de bruger en stor del af deres tid.

 

Author

ams