Vi Unges YouTube serie ”Den første gang” – sådan kan du være med!
Vi Unges nye satsning, YouTube serien ”Den første gang” har fået en fantastisk modtagelse af de unge fans, med 174.000 visninger af første afsnit og 120.000 visninger af andet afsnit. De unge seere elsker serien, kommenterer flittigt på alt indhold og efterspørger nye afsnit. At de udover handlingen også har spurgt ind til, hvor man kan købe skuespillernes tøj, beviser blot, at Vi Unge har ramt den unge målgruppe helt præcist.

I produktionen af de næste otte afsnit, byder vi nu kommercielle partnere ind – og her kan du være med. Vi tilbyder som udgangspunkt ikke standard sponsorpakker, men kommercielle partnerskaber, hvor vi sammen skræddersyr medie- og kanal mixet på SoMe, event, print og web så det matcher dine forretningsmålsætinger ønsker og kommunikationsmål. Kommercielle partnere vil have mulighed for indflydelse på fremtidige afsnits temaer og fokus – en unik mulighed for at iscenesættelse overfor den attraktive unge målgruppe.

Målgruppen for ”Den første gang”
Målgruppen for YouTube serien er Vi Unges læsere, piger 12-17 år. Vi Unge er et lovebrand for målgruppen  – de ser brandet som deres veninde og hver uge er redaktionen i direkte dialog med unge piger, der skriver til dem. Målgruppen er købestærk og har i gennemsnit 1.711 kr. til eget forbrug hver måned. Hertil kommer, at forældre til børn i alderen 12-17 år herudover bruger 699 kr. på tøj og sko til deres børn om måneden. Vores nye, omfattende analyse af teenageres livsstil og forbrug, All about Teens, viser, at teenagepiger elsker at shoppe og bruger flest penge på tøj, skønhedsprodukter og mad/snacks/cafébesøg og convenience food. Alt dette kombineret med, at målgruppen nævner, at YouTube er deres andenstørste inspirationskilde, giver en unik mulighed for at være til stede overfor målgruppen i deres univers.

Kontakt Client Service Director Trine Lundahl på 31 19 11 86 eller [email protected] for at høre mere om partnerskab på ”Den første gang”.