EF Sprogrejser
RejseTampax
Livsstil, SkønhedDS
BilerUrtekram
MADMaldon Salt
Maldon Salt ønskede at få et endnu tættere forhold til ambitiøse kokke og iværksættere. Vi skabte en SoMe kampagne med viral effekt og høj engagement.MADMAGASIN
Magasin ønskede at knytte tættere bånd til stilbevidste mænd og kvinder og få dem ind i stormagasinet. Løsningen blev en kombination af events og native advertising.ModeNilens Jord
Nilens Jord ønskede at styrke kendskabet til hudplejeprodukterne og samtidig fastholde kendskabet til makeuplinjen. Vi hævede kendskabet med hhv. 21% og 16%.SkønhedATOUT FRANCE
Atout France ønskede at præsentere Paris’ nye, cool områder for stilbevidste kvinder. Vi inspirerede til genopdagelse af byen ved en storslået event og guides til alle de nye must-sees.RejseFIAT
FIAT ønskede at engagere stilbevidste kvinder 25-35 år gennem inspirerende content. Løsningen blev et partnerskab på ELLEs sommer roadtrip, massiv tilstedeværelse på Instagram og en skyhøj engagement rate.BilerTulip
Tulip ønskede at komme i kontakt med madinteresserede kvinder ved lanceringen af det nye veggie-produkt, Den Grønne Slagter Veggie. Vi testede produktet hos vores læsere.MADATP
ATP ønskede at øge kendskabet til pensionsopsparing blandt kvinder 35+. Vi skabte en kampagne med høj interesse blandt læserne.finansDove
Unilever ønskede at styrke det kendskabet til Dove produkternes funktioner. Vi skabte en native kampagne, der øgede det kvalificerede kendskab, købsintention og vedligeholdte det emotionelle bånd.SkønhedGarnier
Garniers "Du er smuk som du er" kampagne skabte stort engagement blandt Vi Unges Facebookfølgere og differentierede brandet i et marked med stor konkurrence.SkønhedVordingborg Køkkenet
Vordingborg Køkkenet teamede op med Aller Mediesalg og SE og HØR og skabte en meget engagerende kampagne.Boligadidas
adidas ønskede at knytte unge, urbane kvinder endnu tættere og samtidig booste sin tilstedeværelse på Instagram via influencers.ModeArla
For at øge kendskabet til Arla Food Fest teamede Arla op med Vi Unge, hvis univers er skarpt målrettet piger 12-18 år. Centralt for kampagnen var en Snapchat konkurrence.MADTriumph
Under mantraet ”Reclaim your shape” er det Triumphs mission at give kvinder 30+ år ungdommens smækre figur tilbage.ModeSAS
Positionering af SAS som eksklusivt flyselskab gennem eksklusivt partnerskab med ELLE og et helt nyt magasin: ELLE Travel.Rejse