Skip to content
Aller Mediesalg
  • Da
  • En
  • Om os
  • Medier
    • Magasiner
      • Antik & Auktion
      • Dossier
      • ELLE
      • ELLE Decoration
      • IN
      • INDRET
      • ISABELLAS
      • Det store gemmehæfte JULEN
      • Mad & Bolig
      • Maries Ideer
      • MAIN
      • Psykologi
      • SPIS BEDRE
      • Q
      • VI UNGE
    • Ugeblade
      • BILLED-BLADET
      • Familie Journal
      • Femina
      • MAMA
      • ROYAL
      • SE og HØR
      • SØNDAG
      • Ude og hjemme
      • 7 TV-Dage
  • Events
    • BILLED-BLADETs TV-GULD
    • ELLE Style Awards
    • Aller Kvindeløbet
    • SKY IS THE LIMIT
    • ALL ABOUT TEENS
  • Inspiration
    • Cases
    • Universer
  • Information
    • Priser
    • Specifikationer
    • Deadlines
    • Forretningsbetingelser
    • Annoncetest
  • Kontakt

Cases

Udforsk vores cases

  • Alle
  • Biler
  • Bolig
  • finans
  • MAD
  • Mode
  • Rejse
  • Skønhed
  • EF Sprogrejser

    Rejse
  • Tampax

    Livsstil, Skønhed
  • DS

    Biler
  • Urtekram

    MAD
  • Maldon Salt

    Maldon Salt ønskede at få et endnu tættere forhold til ambitiøse kokke og iværksættere. Vi skabte en SoMe kampagne med viral effekt og høj engagement.
    MAD
  • MAGASIN

    Magasin ønskede at knytte tættere bånd til stilbevidste mænd og kvinder og få dem ind i stormagasinet. Løsningen blev en kombination af events og native advertising.
    Mode
  • Nilens Jord

    Nilens Jord ønskede at styrke kendskabet til hudplejeprodukterne og samtidig fastholde kendskabet til makeuplinjen. Vi hævede kendskabet med hhv. 21% og 16%.
    Skønhed
  • ATOUT FRANCE

    Atout France ønskede at præsentere Paris’ nye, cool områder for stilbevidste kvinder. Vi inspirerede til genopdagelse af byen ved en storslået event og guides til alle de nye must-sees.
    Rejse
  • FIAT

    FIAT ønskede at engagere stilbevidste kvinder 25-35 år gennem inspirerende content. Løsningen blev et partnerskab på ELLEs sommer roadtrip, massiv tilstedeværelse på Instagram og en skyhøj engagement rate.
    Biler
  • Tulip

    Tulip ønskede at komme i kontakt med madinteresserede kvinder ved lanceringen af det nye veggie-produkt, Den Grønne Slagter Veggie. Vi testede produktet hos vores læsere.
    MAD
  • ATP

    ATP ønskede at øge kendskabet til pensionsopsparing blandt kvinder 35+. Vi skabte en kampagne med høj interesse blandt læserne.
    finans
  • Dove

    Unilever ønskede at styrke det kendskabet til Dove produkternes funktioner. Vi skabte en native kampagne, der øgede det kvalificerede kendskab, købsintention og vedligeholdte det emotionelle bånd.
    Skønhed
  • Garnier

    Garniers "Du er smuk som du er" kampagne skabte stort engagement blandt Vi Unges Facebookfølgere og differentierede brandet i et marked med stor konkurrence.
    Skønhed
  • Triumph

    Triumph og femina skabte en engagerende lanceringskampagne for Triaction sports-bh
    Mode
  • Vordingborg Køkkenet

    Vordingborg Køkkenet teamede op med Aller Mediesalg og SE og HØR og skabte en meget engagerende kampagne.
    Bolig
  • adidas

    adidas ønskede at knytte unge, urbane kvinder endnu tættere og samtidig booste sin tilstedeværelse på Instagram via influencers.
    Mode
  • Arla

    For at øge kendskabet til Arla Food Fest teamede Arla op med Vi Unge, hvis univers er skarpt målrettet piger 12-18 år. Centralt for kampagnen var en Snapchat konkurrence.
    MAD
  • Triumph

    Under mantraet ”Reclaim your shape” er det Triumphs mission at give kvinder 30+ år ungdommens smækre figur tilbage.
    Mode
  • SAS

    Positionering af SAS som eksklusivt flyselskab gennem eksklusivt partnerskab med ELLE og et helt nyt magasin: ELLE Travel.
    Rejse
Aller Mediesalg
COPYRIGHT 2020 - ALLER MEDIESALG +45 7234 2626 / [email protected] HAVNEHOLMEN 33, 1561 KØBENHAVN V